Skip to main content

Billedkunst Hold 4: 6. til 10. klasse tirsdage kl. 18.15 - 20.45

Til billedkunst arbejder eleverne med at udtrykke sig gennem tegning, maleri, skulptur og meget andet. Eleverne lærer nye teknikker og vi afprøver spændende metoder, så eleverne får den bedste mulighed for at udfolde sig kreativt.
Vi går meget op i fællesskabet, og at vi har det sjovt og hyggeligt.

I hver sæson arbejder alle holdene ud fra et fælles tema.

Vi har 13 undervisningsgange i efteråret og 13 undervisningsgange i foråret.
I løbet af en sæson kan 2 undervisningsgange blive omlagt til workshop en lørdag, for at vi kan arbejde i flere timer sammen i dagtimerne.

Stor fælles kunstudstilling
Alle elevernes værker bliver udstillet på skolen i store sal og lille sal.

Underviser
Anne-Mette er uddannet billedkunstner fra Aarhus kunstakademi samt folkeskolelærer med billedkunst og biologi som linjefag. Efter ca. 10 år i folkeskolen og 10 år i museumsbranchen som underviser og formidler, underviser hun nu børn, unge og voksne bredt indenfor billedkunst og keramik.
Desuden er hun en del af projektet ”legekunst” i daginstitutioner, hvor kreativitet, leg og kunstneriske processer er i fokus.
Hun har derudover også taget et kulturskolepædagogikum samt modul i ”Formidling af kunst og kultur til børn og unge”
.
Tilmeld