Band 1 (2.-4. klasse)
Band er et fortsætterhold, efter forløb på musikalsk forskole
Her spiller vi f.eks. spiller Rasmus Seebach, P!nk, Katy Perry, Scarlet Pleasure, AC/DC mv. Eleverne er med til at bestemme, hvad vi skal spille og sværhedsgraden tilpasses den enkelte elev.
Eleverne spiller på forskellige rytmiske instrumenter; trommesæt, elbas, keyboards, sang i mikrofon, percussion, klaver og/eller guitar. De roterer mellem instrumenterne, så de prøver noget forskelligt: f.eks. sang i det ene nummer, trommesæt i det næste.
Til rytmisk værksted er det vigtigt at være ”holdspiller”, så man kan give plads til hinanden. En god øve disciplin i undervisningen er også super, så vi kan nå at spille så mange numre som muligt. Samtidigt er der også plads til sjov og hygge – så der bliver grint meget i timerne.
Vi slutter sæsonen af med at spille koncert for forældre og familie, samt for hele skolen, hvor undervisningen foregår. Det er både spændende – og vildt fedt at fyre det af, som vi har lært.
Eleverne spiller på forskellige rytmiske instrumenter; trommesæt, elbas, keyboards, sang i mikrofon, percussion, klaver og/eller guitar. De roterer mellem instrumenterne, så de prøver noget forskelligt: f.eks. sang i det ene nummer, trommesæt i det næste.
Til rytmisk værksted er det vigtigt at være ”holdspiller”, så man kan give plads til hinanden. En god øve disciplin i undervisningen er også super, så vi kan nå at spille så mange numre som muligt. Samtidigt er der også plads til sjov og hygge – så der bliver grint meget i timerne.
Vi slutter sæsonen af med at spille koncert for forældre og familie, samt for hele skolen, hvor undervisningen foregår. Det er både spændende – og vildt fedt at fyre det af, som vi har lært.
Undervisningen foregår ude på en skole, hvor der også er musikalsk forskole - holdsammensætningen afhænger af alder/klassetrin og hvor længe de har gået til musikalsk forskole.
Vælg
Tilmeld